Sukkel! [Dag 290]

Dit is een voortzetsel van mijn voorgaande blog: De beste koop.


<< Dus dan zou ik kijken naar het angst-punt. Als ik niet de ideale / beste koop heb - dan maakt dit me ... en dit betekent dat ... Vul de puntjes in.

>> Als ik niet de ideale / beste koop heb - dan maakt dit me kwaad/teleurgesteld. Dit betekent dat ik zo'n dombo ben als ieder ander.

>> Dit voelt heel smerig om dit in woorden zo uit te drukken - het is als dit slijmerige-viezigheid dat je ziet in horrorfilms, die slijm, dat is wat ik ervaar in mijn solar plexus.

<< Kijk of je meer woorden kunt vinden of kijk naar wat de visualisaties betekenen in woorden

>> Gevreesd (dreaded), is een woord dat in me op kwam, maar ik moest ff kijken wat het betekende :P

>> Het is ziekmakend, zwakmakend, onhygienisch, donker, onpuur, slecht, weerzinwekkend, walgelijk

Ik vergeef mezelf voor het accepteren en toestaan boos en teleurgesteld te zijn wanneer ik niet de beste of ideale aankoop doe en te vechten middels die energiën tegen de definitie die ik zelf geaccepteerd heb als het zijnde een dombo, een achterlijk persoon.

Ik vergeef mezelf voor het accepteren en toestaan om boosheid en teleurstelling te leven wanneer ik niet de beste of ideale aankoop doe of het meest optimale uit een situatie haal, omdat er in en als mij een smerig gevoel in mij komt opzetten wanneer ik hiermee geconfronteerd wordt dat ik niet wil ervaren omdat het me herinnerd aan het 'zijn' van iets dat ik niet wil zijn.

Ik vergeef mezelf voor het accepteren en toestaan om boosheid en teleurstelling te leven wanneer ik niet de beste of ideale aankoop doe en me smerig te voelen in de gedachte die daarbij komt kijken, dat ik mezelf in en als dat moment als een falend persoon ervaar wat verschillende associaties en energiën in mezelf oproept die ik koste wat het kost ten alle tijde wil voorkomen om te zien/voelen in en als mijzelf en verborgen wil houden voor de buitenwereld zodat niemand dit kan zien van mij.

Ik vergeef mezelf voor het accepteren en toestaan om te ontkennen dat ik het gevoel dat ik in en als het falen ervaar iets is dat ik vrees.

Ik vergeef mezelf voor het niet accepteren en toestaan om in te zien dat ik mezelf dagelijks push om meer te zijn dan mezelf en vooral meer dan anderen, omdat ik zie hoe dagelijks vele mensen falen en dit me boos maakt.

Ik vergeef mezelf voor het niet accepteren en toestaan om in te zien dat wanneer ik praat met falende mensen dit een ziekmakend en zwakmakend gevoel in me omhoog brengt waar ik tegen vecht en tegelijkertijd vecht dat andere mensen dit ziekmakende en zwakmakende gevoel in en als hun manifesteren als ze met mij praten, waarbij ik dus anderen mensen wil behoeden om deze ervaringen te ervaren voor hun zelf en vooral voor mij, omdat dit zou betekenen dat ik als persoon faal.

Ik vergeef mezelf voor het accepteren en toestaan om een onhygienisch gevoel te koppelen aan het falen van mezelf, waarbij ik mezelf in en als die energie als weerzinwekkend beschouw, als wat ik zelf ervaar naar hele onhygienische situaties.

Ik vergeef mezelf voor het accepteren en toestaan om een walgelijk gevoel in en als mijzelf vast te houden bij het doen van een slechte koop of het verblijven in onideale situaties waarin ik niets daaraan zou doen en alles in mijn machte/krachte doe om in en als mij dit walgelijke gevoel te vermijden, omdat vermijden in en als mij het enige is dat ik 100% natuurlijk heb ervaren en ken.

Ik vergeef mezelf voor het accepteren en toestaan om mezelf donker, onpuur en slecht te voelen wanneer ik een slechte koop doe of in een niet ideale situatie verkeer, omdat het conflict dat ik in mezelf ervaar de meest walgelijke en boze en tiranische gedachten en ervaringen in mij naar de oppervlakte brengt waarvan ik wil dat ze niet bestaat zijn, en hierdoor een proces te lopen/een leven te leven waarbij ik al deze mogelijke vormen van uiting of slechts het hebben van een mogelijke gedachte als dat vermijdt.


Sukkel! [Dag 290] Sukkel! [Dag 290] Reviewed by Reginald Diepenhorst on 9/25/2016 Rating: 5